utorak, 24. siječnja 2012.

Mou: Jesam li ja rekao da idem??

Trener Real Madrida, očito ljut na novinare u Španiji, je rekao da ekipa nije u lošem stanju koliko su to novinari svojim riječima preuveličali.
"Ne igramo tako loše, ali nemamo toliko problema koliko ljudi misle da imamo. Kada sam došao, u Realu je postao običaj da u kupu ispadaju od niželigaša. Osvojili smo kup, a sada igramo četvrtfinale protiv Barcelone. Kada sam došao u Madrid nismo bili nositelji za Ligu Prvaka. Sada imamo rekord od šest pobjeda i ponovno smo nositelji, a vodimo i u ligi. Mislim da nemam toliko problema koliko ljudi govore da imam."  
Portugalac je dao odgovor na pitanje koje se spominje par dana, a to je dali će otići iz Reala. "Da li sam rekao da idem? Sretan sam u Realu." 





Nema komentara:

Objavi komentar