ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

Mourinho: Jednog dana bit će vam žao

Sinoć su navijači na Santiago Bernabeu u nekoliko navrata zviždali treneru Joseu Mourinhu i nekolicini igrača.
Navijači Real Madrida bili su nezadovoljni taktikom i igračima koje je Jose Mourinho poslao na teren u prvom susretu četvrtfinala Kupa kralja protiv Barcelone. Nakon toga, promadridski sportski list Marca objavio je razgovor između Sergia Ramosa, Ikera Casillasa i Josea Mourinha u kojem su ova dva igrača i trener razmijenili nekoliko "teških" riječi.  Zbog toga su navijači sinoć na Bernabeu u nekoliko navrata uputili žvižduke igračima i Portugalcu. Nakon sinoćnje pobjede nad Atletico Bilbaom, Mourinho je odgovorio navijačima. 
“Nije mi se to dogodilo ni u Portu, ni u Chelseaju, ni u Interu, ali za sve postoji prvi put. Ovdje su zviždali i Zinedineu Zidaneu i Ronaldu i Cristianu Ronaldu, trojici igrača koji su osvajali Zlatnu loptu. Pa, zašto onda ne bi i meni? Nije mi to nikakav problem. Zidane im je odgovorio svojim igrama, baš kao i Ronaldo i Cristiano. Možda im i ja jednog dana odgovorim”,- poručio je portugalski stručnjak.
"Svaki klub ima svoju kulturu i historiju. Ja nisam rođen kao 'Madridist'. Ja sam profesionalac koji želi brantiti kvalitete ovog kluba. Nisam ja tražio da treniram Real Madrid, bio je to Florentino Perez", kazao je Mourinho.



Nema komentara:

Objavi komentar