utorak, 21. veljače 2012.

Mourinho: "Znam da sam i iz Porta i iz Intera otišao nakon što sam osvojio Ligu prvaka, ali sada to nije slučaj."

Vodeća momčad španjolske lige Real Madrid u utorak će u osmini finala Lige prvaka gostovati u Moskvi gdje će igrati protiv moskovskog CSKA. Madriđani na gostovanje odlaze u odličnoj formi i prepuni optimizma, ali u sjeni nove Mourinhove svađe s novinarima.

Real je jedina momčad ovosezonskog izdanja Lige prvaka sa stopostotnim učinkom (šest pobjeda), s primljena samo dva gola. U posljednjih 30 susreta u svim natjecanjima imaju 27 pobjeda, a na svakoj su utakmici postigli barem jedan pogodak. Stoga su puni nade da bi nakon deset godina opet mogli otići do kraja.

Uoči gostovanja u Rusiju Jose Mourinho opet je skrenuo pozornost na sebe. Iako je uobičajeno da novinari putuju s momčadi na tako daleka putovanja, portugalski strateg ovoga ih je puta izbacio iz aviona pa će novinari morati putovati u privatnom aranžmanu. Prije toga je novinarima zabranio dolazak na trening, a onda i svojim igračima zabranio davanje izjava.

Zato je sam sjeo pred 'sedmu silu' i u najavi susreta opovrgnuo informacije da bi, ako Real ove godine osvoji Ligu prvaka, mogao otići iz Madrida.

"Znam da sam i iz Porta i iz Intera otišao nakon što sam osvojio Ligu prvaka, ali sada to nije slučaj. Iz Porta sam otišao jer sam smatrao da je pravo vrijeme za odlazak, a odluku da ću napustiti Inter donio sam još prije finala", rekao je Portugalac.





Real će u Moskvi igrati bez Di Marie, Diarre i Altintopa, a domaćinima će nedostajati Akinfeev, Gonzalez, Cauna i Honda. Real i CSKA još se nikada nisu susreli, a ruska momčad ima odličan omjer protiv španjolskih klubova. U pet susreta nema ni jedan poraz, triput du pobijedili i dvaput remizirali.

U Rusiji je trenutačno zimska stanka pa bi činjenica da od početka prosinca nemaju odigranu niti jednu službenu utakmicu mogao biti veliki hendikep za CSKA, a njihova će prednost sigurno biti velika zima na koju gosti nisu navikli.

"Utakmica će sigurno biti teška, ali mi želimo pobjedu. Velike hladnoće nam ne smiju biti izgovor. Igrači moraju u utakmicu ući jake glave i pokazati pobjednički mentalitet. Svlačionica je ujedinjena i vrlo smo ambiciozni", rekao je Mourinho. 

Nema komentara:

Objavi komentar