subota, 25. veljače 2012.

Ramos i Casado - stari prijatelji


Sergio Ramos i Jose Casado, obojica su rođeni 1986. i zajedno su igrali kao rezerve u Sevilli. 

Casado: "Čini mi se kao da je bilo jučer. To su bile lijepe i sretne godine."

Ramos: "Obojica smo došli iz jako dobre skupine igrača. Osvojili smo brojne naslove i imamo lijepa sjećanja na to. Osjećali smo se kao obitelji i proveli smo lijepe trenutke zajedno. Jose se stvarno istaknuo. Postignuo je puno golova. Uvijek je pričao viceve ali bio je i prilično tajnovit i uvijek bi se malo naljutio kad bismo ga zadirkivali."

Casado: "Sergio je bio duhovni vođa. Imao je veliki karakter i on nas je vodio kroz igru. Sjećam se da mi jednom nakon ozljede rekao da se boji igrati nogomet."

Ramos: "To je bilo teško za mene i razmišljao sam o napuštanju nogometa. Tada sam bio na dnu, ali sam se izvukao i vidio da se moj san ostvario. Uvijek sam imao karakter pa je zato Jose bio šokiran kad sam to rekao. Ja sam uobičavaj biti onaj tko je podignuo duhovno samopouzdanje svojim suigrača i borio se za njih." 

Casada: "Utakmica u nedjelju će biti veliki sukob. Bit će emocionalno i uzbudljivo. Real Madrid pokazuje jednako poštovanje prema svim ekipama i zato vode s deset bodova. Oni su najviši na tabeli i igraju kao pravi tim, ali mi ćemo se boriti za tri poena uz podršku naših navijača." 

Ramos: "To je Realov derbi sa prvoligasem Rayo. Jako ih postujemo, i oni zasluzuju priznanje i mjesto tu gdje su sada.''

Casada: ''Mourinho je osvajao sve titule sa razlicitim timovima. On je ambiciozan, i ima veliki preokret ove godine.''

Ramos: ''Vas trener je jako nadahnujuci i ima odlicnu sezonu. Ljudi su svjesni da Rayo moze pobjediti utakmice, i to je doista vrijedno. Veoma mi se svidja vas tim, ali ljudi poput Javi-a, Cory-a i napadaca Michu i Costa su jako znacajni za tim.''

Casada: ''Tim Real Madrida je spektakularan! Od golmana pa na dalje svi su marljive nogometne zvijezde. Imaju odlicnu odbranu, a Ronaldo je odlican napred. Ako Benzema ne igra, Higuain zauzima njegovo mjesto, ako Di Maria ne igra, Kaka uskace... Svi zele da se suoce sa ovim igracima.

Ramos: ''Bolje vam je da se pripremite! (obojica se smiju) ''

Casada: ''Ramos je ogledalo onoga sto je bio prije neki dan. Vjerujem da ce on na kraju smatrati se kao najbolji centralni zadnji kojeg je Spanija ikad imala.''

Ramos: ''Veoma mi je drago vidjeti Jose-a kako ima jako dobru sezonu, i nadam se da ce tako i ostati. Njegov naporan rad donijece mu ugovor sa velikim klubovima, siguran sam.''

Casada: ''Real Madrid ima vodstvo od 10 poena, i nisam ih vidjeo kako gube vec 4 utakmice. Oni ce se boriti da osvoje ligu, i UCL.''

Ramos: ''Rayo je dosao od dna, i svako ih voli. Nadam se da ce postici dovoljno poena da bi bili u Evropskoj ligi iduce sezone, ali nadam se da ce ih poceti uzimati od Ponedjeljka, pa na dalje!''

Nema komentara:

Objavi komentar