nedjelja, 9. rujna 2012.

Šuker poklonio Mourinhu dres!


Davor Šuker ugostio je Josea Mourinha u Zagrebu i još jedan put mu se zahvalio što doprinosi rejtingu hrvatskog nogometa. Možete li pretpostaviti što je predsjednik HNS-a poklonio uvaženom gostu? Hrvatski dres sa svojim imenom i slavnom devetkom na leđima.

"Vrlo sam sretan i ponosan što je tako prestižni trener posjetio našu reprezentaciju. Bio je zainteresiran za način rada u našoj momčadi. Tijekom posjeta je Mourinho razgovarao s našim izbornikom Igorom Štimcem, kao i s Lukom Modrićem. Rekao nam je da se brinemo za Luku, koji je vrlo važan igrač za Real Madrid. Prema onome što smo čuli, jasno smo mogli zaključiti da će Modrić igrati ključnu ulogu u Real Madridu. Mi ne sumnjamo da su i Modrić i Real Madrid u dobrim rukama s Mourinhom", rekao je Šuker za Marcu i otkrio simboliku poklona:

"Poklonio sam mu moj igrački dres s brojem 9 i rekao kako se nadam da će mu donijeti sreću za osvajanje desetog naslova kluba europskog prvaka."

Šuker vjeruje da će Mourinho "prije ili kasnije" donijeti taj naslov Realu.

"Kada sam ja igrao, u Real Madridu su navijači čekali 32 godine taj naslov. Sada čekaju 10 godina. Iako je to puno kraće razdoblje, njihova želja za tom titulom je jednaka. Prije ili kasnije će im Mourinho donijeti taj naslov, jer je sjajan trener."

HALA MADRID!

Nema komentara:

Objavi komentar