petak, 11. siječnja 2013.

"Moja mama misli da je Mourinho!"

Raheem Sterling usporedio je svoju majku s Joseom Mourinhom.

"Moja mama ima glavnu riječ u mom životu. Ona je ponekad poput noćne more, ali volim je i glavna je osoba u mom životu. Ima vrlo snažnu osobnost i misli da je šefica. Kada se vratim kući s treninga, odmah je tamo i tako 24 sata na dan, sedam dana u tjednu. U početku nije željela dolaziti na utakmice, ali kada je vidjela koliko mi se to sviđa, zaista se unijela u sve. Sada misli da je Joe Mourinho",rekao je 18-godišnji Sterling.

"Neke od stvari koje mi govori, također mi govori i menadžer. Zaista poznaje nogomet i način igre. Sugerira mi što sam mogao bolje napraviti, što sam propustio. Nimalo mi ne podilazi ako sam odigrao lošu utakmicu, ali pokušava biti konstruktivna sa svojim kritikama, a ne me spuštati", dodao je mladi nogometaš.

Nema komentara:

Objavi komentar