ponedjeljak, 14. svibnja 2012.

Raul u Katar

"Ponosan sam što sam u novoj momčadi. Osjetio sam ozbiljnost ponude i ljudi kluba. Moja supruga i ja mislimo da je dolazak ovdje bio dobar odabir", rekao je Raul u Dohi, gdje je njegov novi dom.
"Jednostavno ne mogu se ostaviti nogometa", neumoran je nekadašnji kapetan Real Madrida koji je velike stvari napravio i sa Schalkeom. Nije mu dosta. Status ikone imat će i u Al Saddu, klubb iz Dohe.

U Kataru će 34-godišnji španjolski napadač provesti sljedeće dvije sezone, a na leđima će nositi svoju prepoznatljivu sedmicu, broj dresa koji je nosio tijekom cijele karijere. Iz Njemačke je u Katar stigao kao slobodan igrač. Za cijenu se na pita, kada je Katar u pitanju. 

Prošle je sezone u dresu Schalkea  zabio 15 bundesligaških golova, a 21 ukupno za "rudare" u svim natjecanjima. Takva ga je sezona učinila ponovo jednim od kandidata za španjolsku reprezentaciju i nastup na Euru.

"Bio bi san zaigrati u Ukrajini i Poljskoj, ali odluka je na izborniku Vicenteu del Bosqueu", dodao je autor 44 gola u dresu španjolske reprezentacije.


Nema komentara:

Objavi komentar