četvrtak, 28. lipnja 2012.

Ramos o panenki: Del Bosque zna da sam malo lud


Sergio Ramos bio je jedan od junaka španjolske pobjede nad Portugalom nakon penala u polufinalu Eura. Ramos je pokazao da ga nije previše uzdrmao promašaj u polufinalu Lige prvaka nakon kojega je Bayern izbacio njegov Real. 
No, protiv Portugala je to rutinerski obavio. U četvrtoj seriji pucanja u stilu Pirla 'panenkom' je matirao Ruija Patricija.

"Del Bosque je mogao znati da ću napraviti tako nešto. Poznaje me godinama i zna da sam malo lud", rekao je Ramos, prenosi Marca.

Ramos je otkrio da taj penal nije izveo spontano.
"Neću lagati, planirao sam to. Ljudi su nakon moga promašaja u Ligi prvaka govorili da nisam spreman. To me pogodilo i želio sam dokazati da sam pun samopouzdanja", rekao je Ramos pa dodao: "Bilo je riskantno, ali sam vjerovao da ću zabiti. Fortuna je bila uz mene. Gledao sam vratara i bio siguran da će se baciti u stranu."





Svi penali na utakmici:





Nema komentara:

Objavi komentar