četvrtak, 28. lipnja 2012.

Ramosova Panenka

U četvrtoj seriji pucanja penala u četvrtfinalnoj utakmici između Španjolske i Portugala, Sergio Ramos je “Panenkom” svladao Ruija Patricija. Bruno Alves je nakon toga pogodio gredu, a Cesc Fabregas donio Španjolskoj finale Eura u Poljskoj i Ukrajini.


"Nakon promašaja u polufinalu Lige prvaka silno sam želio pucati jedanaesterac i odgovoriti onima koji tvrde da ne mogu podnijeti pritisak. A oduvijek sam želio izvesti “Panenku”. Bio sam dobro raspoložen i imao veliko samopouzdanje" kazao je Ramos i zaključio:
"Iznimno sam uzbuđen. Plasman u finale je kolektivna zasluga. Ponosan sam što sam Španjolac, ponosan sam što smo španjolskom sportu donijeli novi uspjeh. No, treba pobijediti i u finalu. Drugog nitko ne pamti!!"



Nema komentara:

Objavi komentar