utorak, 13. studenoga 2012.

Alonso, Casillas i Ramos dobili nagrade!

Xabi Alonso, Iker Casillas i Sergio Ramos su dobili od strane LFP -a nagradu za najboljeg veznog igrača, najboljeg golmana i najboljeg braniča u prošloj sezoni.  

MADRID PLAYERS AWARDED PRIZES BY THE LFP
Best goalkeeperBest defenderBest midfielder
Casillas (Real Madrid) Ramos (Real Madrid)Xabi Alonso (Real Madrid)
Víctor Valdés (Barcelona)Mascherano (Barcelona)Busquets (Barcelona)
Roberto (Zaragoza)Javi Martínez (Athletic)Beñat (Betis)

Xabi Alonso: "Vrlo sam sretan i ponosan što sam dobio ovu nagradu. Rad mojih suigrača i mene nagrađen je ovom nagradom." 
Sergio Ramos: "Želio bih zahvaliti na ovoj nagradi i glasovima trenera. Ponosan sam što se moj rad prepoznao. Ova nagrada je nešto što nikad neću zaboraviti."
Iker Casillas: "Hvala svim trenerima što su vjerovali u mene. Oni su ljudi koji najbolje razumiju nogomet."

Nema komentara:

Objavi komentar