četvrtak, 21. veljače 2013.

Kaka: "Volio bih igrati više, no trener odlučuje."


Brazilac Kaka u utakmici protiv Rayo Vallecana našao se u početnoj postavi madridskog Reala. Nakon pobjede izjavio je kako bi želio više igrati, ali kako konačnu odluku ipak donosi trener...
Brazilski veznjak Kaka sudjelovao je od prve minute u pobjedi svog Real Madrida nad Rayo Vallecanom. Kaka ove sezone nije imao mnogo prilika iskazati svoju kvalitetu pa je nakon ovog susreta bio zadovoljan i samom činjenicom da je nastupio.
"Sretan sam zbog pobjede i osjećam se bolje na terenu. To je rezultat mog rada, jer sada radim one stvari na igralištu koje ranije nisam radio u karijeri. Nastojim ispuniti zadatke koji su postavljeni pred mene", poručio je Brazilac poslije pobjede.
Potom se dotaknuo i teme svoje minutaže: "Volio bih igrati više, ali trener je taj koji odlučuje. Poštujem njegove odluke. Moram iskoristiti svoje šanse i to je ono što i pokušavam učiniti. Moj cilj je zaraditi pljesak na Bernabeuu. Želim biti uspješan u Real Madridu."
Osvrnuo se i spominjati odlazak u Milan, koji na kraju tijekom siječnja nije realiziran. "Imao sam dobru priliku otići ove zime, ali opcija koja je bila na stolu Realu se financijski nije isplatila. Na kraju sam ostao u Real Madridu i pokušat ću dati svoj doprinos uspjesima tog kluba", zaključio je.

Nema komentara:

Objavi komentar