četvrtak, 21. veljače 2013.

Sergio o crvenom kartonu protiv Raya.

Sergio Ramos, branič Real Madrida, dobio je crveni karton u pobjedi nad Rayo Vallecanom te je izrazio svoje nezadovoljstvo. 

Momčad Josea Mourinha nadjačala je sugrađane iz Rayo Vallecana rezultatom 2:0, ali utakmicu je završila bez isključenog Sergija Ramosa. Branič Real Madrida postigao je drugi pogodak svoje momčadi već u 12. minuti, a u 16. i 17. minuti zaradio je dva žuta te su gosti velik dio utakmice bio u brojčanoj prednosti.

"Boli me takav rasplet zbivanja", izjavio je Sergio Ramos za španjolske medije. "Nije normalno da ja budem isključen unutar samo dvije minute, nisam ja taj koji igra grubo ili pokušava ozlijediti protivnika", nastavio je.
"Međutim, najlakše je isključiti Sergija Ramosa", dodao je, "a to je zabrinjavajuće".
"Žao mi je što sam ostavio suigrače u teškoj poziciji i što je trener zbog mog isključenja morao mijenjati. Španjolski nogomet zaslužuje najbolje suce, a moj prvi žuti karton uopće nije postojao. Ne možete ostaviti momčad s desetoricom zbog takve pogreške", požalio se španjolski reprezentativac. 

Ramos sada ima ukupno 18 crvenih kartona. 

Nema komentara:

Objavi komentar